Siirry sisältöön
Markkinoinnin tuloksellinen kaava

Markkinoinnin tuloksellinen kaava – suunnittele, personoi ja valjasta tekoäly avuksi

Torstai 28.8. klo 8.30–11.45
Botta Events, Helsinki

Tule mukaan hakemaan strategisia oivalluksia ja konkreettisia työkaluja markkinointisi tehostamiseen Summa Collectiven ilmaisesta aamiaistapahtumasta! Tämä aamupäivä on suunniteltu erityisesti myynnin ja markkinoinnin ammattilaisille, jotka haluavat kehittää omaa markkinointiaan. 
 
Tapahtumassa tarjotaan herkullinen aamiainen, jonka jälkeen pääset nauttimaan neljästä ajankohtaisesta ja mielenkiintoisesta esityksestä.
 
08.30 Tervetuloa! Ilmoittautuminen ja aamupalaa  
09.00 Avaussanat Summa Collective
09.05 Markkinointistrategia kaiken keskiössä Katri Nickels, markkinointijohtaja, Pihlajalinna & Anu Yliselä, toimitusjohtaja, Myynninmaailma
09.35 Verkkosivuston personointi Heidi Tiainen, kehityspäällikkö, digitaaliset palvelut, Coronaria
10.00 Virkistys ja kahvitauko  
10.20 Mitä mahdollisuuksia tekoälyllä on verkkosivustolla Anton Valle, AI Lead & Care Team Lead, Evermade
10.50 Kuinka markkinoida tekoälyä hyödyntäen tehokkaasti, mutta laillisesti? Elina Koivumäki, juristi, yrittäjä ja tietokirjailija
11.35 Loppusanat Summa Collective


Tapahtuman järjestää Summa Collective, viiden teknologian ja markkinoinnin erityisosaajan muodostama ekosysteemi. Summa Collectiven yritykset – Evermade, Liana, Mysome, Myynninmaailma ja Profinder – voivat auttaa organisaatiotasi laajalla skaalalla myynnin ja markkinoinnin haasteissa.

lmoittautuminen on henkilökohtainen. Paikkoja on rajoitetusti, ja tilaisuuteen otetaan mukaan yhteensä 210 osallistujaa. Varmista paikkasi viimeistään 15. elokuuta 2025.