Markkinoinnin tuloksellinen kaava

Markkinoinnin tuloksellinen kaava – suunnittele, personoi ja valjasta tekoäly avuksi
Torstai 28.8. klo 8.30–11.45
Botta Events, Helsinki
Tule mukaan hakemaan strategisia oivalluksia ja konkreettisia työkaluja markkinointisi tehostamiseen Summa Collectiven ilmaisesta aamiaistapahtumasta! Tämä aamupäivä on suunniteltu erityisesti myynnin ja markkinoinnin ammattilaisille, jotka haluavat kehittää omaa markkinointiaan.
Tapahtumassa tarjotaan herkullinen aamiainen, jonka jälkeen pääset nauttimaan neljästä ajankohtaisesta ja mielenkiintoisesta esityksestä.
08.30 | Tervetuloa! Ilmoittautuminen ja aamupalaa | |
09.00 | Avaussanat | Summa Collective |
09.05 | Markkinointistrategia kaiken keskiössä | Katri Nickels, markkinointijohtaja, Pihlajalinna & Anu Yliselä, toimitusjohtaja, Myynninmaailma |
09.35 | Verkkosivuston personointi | Heidi Tiainen, kehityspäällikkö, digitaaliset palvelut, Coronaria |
10.00 | Virkistys ja kahvitauko | |
10.20 | Mitä mahdollisuuksia tekoälyllä on verkkosivustolla | Anton Valle, AI Lead & Care Team Lead, Evermade |
10.50 | Kuinka markkinoida tekoälyä hyödyntäen tehokkaasti, mutta laillisesti? | Elina Koivumäki, juristi, yrittäjä ja tietokirjailija |
11.35 | Loppusanat | Summa Collective |
Tapahtuman järjestää Summa Collective, viiden teknologian ja markkinoinnin erityisosaajan muodostama ekosysteemi. Summa Collectiven yritykset – Evermade, Liana, Mysome, Myynninmaailma ja Profinder – voivat auttaa organisaatiotasi laajalla skaalalla myynnin ja markkinoinnin haasteissa.
lmoittautuminen on henkilökohtainen. Paikkoja on rajoitetusti, ja tilaisuuteen otetaan mukaan yhteensä 210 osallistujaa. Varmista paikkasi viimeistään 15. elokuuta 2025.